6 decembrie 2013

Chec ZEBRA



Cand l-am vazut pe bucataras.ro ... pus si simplu mi-a placut. A fost dragoste la prima vedere :) 

Am avut nevoie de:
 - 5 oua
- 10 linguri zahar (150 g)
- 17 linguri faina (250 g)
- 1/2 pliculet praf de copt
- 1 varf sare
- 1 pliculet zahar vanilat
- 2 lingurite esenta rom

Pentru  crema de cacao:
- 60 g margarina
- 1 lingura lapte
- 1 lingura zahar
- 1 lingura cu varf de cacao

Am batut albusurile spuma impreuna cu sarea si zaharul si zaharul vanilinat, iar apoi am adaugat pe rand galbenusurile


 Am adaugat faina amestecata cu praful de copt


Am impartit compozitia in doua boluri (aprox egal)
Pentru crema de cacao, am amestecat toate ingredientele intr-o craticioara si am pus-o la foc mic pana cand s-a omogenizat si s-a ingrosat putin. Am turnat-o peste compozitia unui bol si am amestecat pana cand s-a omogenizat bine.


In tava mare de cozonac am pus hartie de copt si am inceput sa torn pe rand din fiecare compozitie, cate o lingura, fix in mijlocul tavii :) 




A fost copt dupa aprox. 35 de minute (la cuptorul meu).



La sedinta foto....






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu