6 decembrie 2013

Chocolate Crinkles



Ingrediente:

- 225 g ciocolata amara (calitate superioara)
- 60 g unt
- 100 g zahar
- 2 oua mari
- 225 g faina tip 000
- esenta vanilie
- 1 lingurita praf copt
- un varf sare
- zahar tos si pudra pentru exterior

 Mod de preparare:

Am mixat ouale impreuna cu zaharul pana s-au deschis la culoare si si-au dublat volumul.
Am topit ciocolata la pe baie de aburi impreuna cu untul.
Am adaugat ciocolata topita si putin calduta peste oua, am amestecat pana la omogenizare. 



Apoi am adaugat faina cernuta amestecata cu praful de copt, un varf de sare si esenta de vanilie. Am amestecat pana ce faina a fost absorbita de aluat.




Crema obtinuta am  lasat-o aproximativ 3 ore la frigider.


Am format bilute cat o nuca pe care intai le-am dat prin zahar tos si apoi abundent prin zahar pudra.


Le-am asezat pe hartie de copt in tava de la cuptor.


Laura spune ca trebuiesc copti (Crinklesii) la 170 grade pentru maxim 10 minute si ca nu trebuie depasit acest timp pentru ca trebuie sa ramana cu interiorul usor umed, ca la negresa.

Eu nu am cuptor la care sa pot regla temperature si i-am copt aprox. 8 minute.


Dupa ce i-am scos din cuptor i-am lasat sa se raceasca putin in tava, iar apoi i-am asezat pe un gratar.


Crapaturile care se formeaza in timpul coptului le dau un aspect foarte frumos 






Sursa aici

5 comentarii:

  1. Of,of ca nimic nu-mi iese. Adica nu se lipea nicicum zaharul pudra, mult. F. bune, dar nu arata ca ale tale. Mi-am si udat mainile sa se lipeasca. Apoi nu am mai pus tos ci direct pudra. Lua, dar nu mult. Am presarat cand erau in tava si deasupra,dar cadea in tava.Am folosit z.pudra din comert, apoi am incercat,zicand ca cel la plic cu aroma de vanilie ptr. pudrarea prajit.e mai fin, dar tot nimic. Care o fi explicatia? Iti trimit poza in privat. O sa mai incerc. Craciun fericit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Sanda!
      Daca ai respectat toti pasii si cantitatile trebuia sa iasa. Dupa cum se poate vedea in poze - zaharul se lipeste fara probleme. Ce tip faina ai folosit? Mi-am dat seama ca nu am mentionat in reteta tipul fainii folosite de mine.... am adaugat acum :)

      Ștergere
  2. Poate spui si ce fel de zahar pudra folosesti.Din comert sau rasnit de tine?Cu stima, Violeta

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc zahar rasnit in casa. Multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere