2 decembrie 2013

Mini muffins



In urma cu aproximativ 2 ani am cautat o reteta pentru muffins. M-am oprit asupra retetei lui Edith Francu. Mi-au iesit atat de bine incat nu am mai fost dispusa sa incerc si alta reteta :) 

Am avut nevoie de:

- 2 oua

- 110 g de unt moale

- 110 g de zahar
- 140 g faina
- 70 de g bucatele de ciocolata
- 1 plic de zahar vanilat
- 2 lingurite de praf de copt
- 2 linguri de lapte 

Am pus toate ingredientele intr-un bol (in afara de ciocolata) si am mixat bine.



Am pregatit tava


Cu ajutorul unui posh am pus compozitia in forme


Am adaugat fulgi de ciocolata



S-au copt foarte frumos



Le-am pus sa se racoreasca..... Sunt foarte dragute... parca ar fi ciupercute :) 


Recolta :)  




Sunt tare, tare mititele si tare, tare bune :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu