6 decembrie 2013

Nuci



Pentru aceste fursecuri delicioase am folosit reteta Nainei

Pentru coji am avut nevoie de:
- 3 oua
- 1 cana ulei
- 1 cana zahar
- 1 praf de copt
- esenta de vanilie
- zahar vanilat
- faina cat cuprinde (aprox 600 g)

Crema:
- 300 ml smantana pentru frisca
- 200 g ciocolata (la alegere)
- 8 biscuiti zdrobiti cat mai fin
- esenta de rom
- 5 linguri de nuci macinate sau doar zdrobite

Pentru aluat am frecat putin ouale cu zaharul, si, apoi am adaugat toate ingredientele in afara de faina.


Am pus faina putin cate putin pana am obtinut un aluat moale dar, din care sa pot modela bilutele pentru nuci.



Naina recomanda sa nu exageram cu faina pentru ca vom obtine niste coji tari. Am respectat recomandarea 
 Dupa ce am framantat aluatul, am facut  bilute pe care le-am pus in forma de nuci (neaparat sa fie incinsa, altfel se lipesc). Am pus forma pe  flacara aragazului la foc potrivit pana se fac maronii.








Pentru crema am facut o crema ganache din ciocolata si frisca la care am adaugat biscuitii, esenta de rom si nucile. Aceasta este o varianta de umplut cojile.
 Naina avea alta…
 Alta data, eu, in aceeasi crema ganache am pus biscuiti si stafide...

...altadata am pus biscuiti si visine din dulceata…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu