22 ianuarie 2014

Piersici




Dupa ce am vazut editia trecuta a emisiunii Master Chef - unde tanti Aglaia si-a revendicat reteta de piersici - m-am ambitionat sa le fac si eu, doar ca nu-mi revendic reteta.   :lol:
 Sursa este "torturilelissei.blogspot.com

Pentru "coji" am avut nevoie de

- 3 oua intregi
- 150 g zahar
- 200 ml ulei
- 1 praf de copt
- coaja si sucul de la o lamaie
- 500 g faina

Pentru crema

- 200 g unt
- 8 linguri de zahar pudra
- 2 linguri cacao
- esenta de rom

Am amestecat bine cu mizerul ouale cu zaharul



Am adaugat apoi uleiul, putin cate putin amestecand continuu, apoi lamaia, vanilia si praful de copt




Am adaugat jumatate din cantitatea de faina si am amestecat cu lingura



Dupa aceea am adaugat si cealalata jumatate


Daca este nevoie, la sfarsit se amesteca cu mana (asa scria sursa).

Am format in palma bine de marimea unei nuci si le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt



Le-am lasat la copt aprox 15 - 17 minute (dupa cuptorul meu)



Vand au fost reci le-am scobit cu mare atentie cu ajutorul unui cutit cu varful ascutit


 Pentru crema - am frecat bine untul cu zaharul


... am adaugat cacao si esenta de rom



Am umplut jumatatile de piersica cu aceasta crema si apoi le/am lipit cate doua.




Pe unele le/am dat prin colorant alimentar si apoi prin zahar tos






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu