4 octombrie 2014

Ceafa de porc marinata dupa prajire


Iubitorii de mancaruri picnate la gratar vor adora mancarea asta :) 


Am avut ocazia sa cumpar o bucata de ceafa de 2.300kg. Am taiat-o felii numai bune de friptura. pe unele le-am pus portii in pungi si le-am pus in congelator, dar pe cateva le-am savurat preparate in felul urmator.




Deci... am luat felii de ceafa, le-am presarat cu piper mozaic proaspat macinat si putin otet balsamic


Pana cand feliile de carne s-au odihnit putin, am pregatit "marinata" formata din cateva linguri d eulei de masline, putin otet, un catel de usturoi pisat si un varf de lingurita de pasta de ardei iute. In lipsa acesteia se pot pune fungi de chili.


Am pus bucatile de carne in tava pe care m/am hotarat sa o folosesc drept gratar si le/am lasat la prajit cam... 2-3 minute pe fiecare parte. La mine, de data aceasta s-au cam prajit/ars :) 




Cand am luat bucatile de carne din tava, le-am pus direct in marinata pregatita adineauri


Le/am lasat sa se odihneasca in marinata cateva minute pe fiecare parte, timp in care carnea si/a lasat sucul, iar marinata a devenit un suuuuper sos picant.

De data aceasta am mancat cu cartofi prajiti cu arome 


Foarte frageda si picanta!!! Gustul picant se poate accentua cu mai mult ardei iute, dar la fel de bine se si poate renunta la el. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu