24 ianuarie 2015

Chec cu faina de fistic


Astazi am hotarat sa fac ceva cu faina de fistic pe care am primit-o de ceva vreme de la Gina Bradea. Multumesc Gina! 

Am cautat o reteta pe internet si mi-a facut cu ochiul cea de aici   - desigur.... cu modificarile de rigoare :) 

Am folosit:

- 4 oua
- 125 g unt
- 150 g zagar pudra
- 100 g faina de fistic
- 80 g faina alba tip 000
- 50 g amidon
- 7 g praf de copt

Am mixat untul (la temperatura camerei) impreuna cu zaharul. Cand acesta a devenit cremos, am adaugat pe rand ouale. Apoi am adaugat praful faina de fistic alternand cu faina amestecata cu amidon si praf de copt.


Cand am epuizat de incorporat  (cu mixerul) toate ingredientele, am turnat compozitia in tava rotunda cu diametru 18 cm. 


Am copt checul aproximativ 35 de minute la temperatura potrivita. In reteta din care m-am inspirat, scria ca se coace 35 de minute la 180 de grade - fara a incalzi cuptorul inainte...

A crescut frumos.


Dupa ce s-a racit - l-am pudrat cu zahar.


Este foarte gustos si are o textura fina - contrar asteptarilor mele :) 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu