25 ianuarie 2015

Chiftele de naut


Am vazut mai multe retete pe internet, dar m-am oprit asupta retetei de pe blogul La Lena - cu modificarile de rigoare :)  

Eu am folosit: 

- 500 g naut fiert
- 1 ceapa mai marisoara
- 200 g morcov razuit
- 3 linguri faina de naut
- 1 lingura pasta de gogosar
- 2 lingurite seminte de susan
- 1 lingurita seminte de chimen
- jumatate de lingurita de coriandru proaspat rasnit
- sare, piper
- patrunjel tocat

In vasul robotului am pus nautul fiert si ceapa.



Cum nu aveam tahini... am prajit semintele de susan si chimen intr-o cratita, iar apoi am incercat sa te zdrobesc cu blenderul, dar nu am avut pre amare succes.


Am adaugat in vasul robotului patrunjelul (de data aceasta am folosit congelat), morcovul si confimentele


Am scos compozitia intr-un castron, am adaugat faina de naut si pasta de gogosar.


Am amestecat cu mana totul si am lasat sa se odihneasca vreo 10 minute, iar apoi am modelat chiftelele. Am pus in tava folie non stick


Le-am copt in cuptorul incins 20 de minute. Asa aratau inainte sa le intorc pe partea cealalta.


Le-am intors cu ajutorul unei spatule si le-am mai lasat in cuptor 7 minute.


Delicioaseeee!!!! Cu salata ....


Cate o lingurita de sos de avocado pe fiecare chifteluta... - face minuni :) 






Aceleasi chiftele cu salata de salata cu fenicul plus masline si rosii











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu