22 ianuarie 2015

Mancare de naut si curry


Reteta  - Patricia Iordache

A fost o vreme cand am cochetat cu nautul si lintea. 
Acum am ajuns la concluzia ca a venit vremea ca sa le introduc mai des in meniu :) 
Reteta este inspirata de pe internet, dar mi-am adus si eu contributia (ca de obicei), modificand cantitatile si adaugand sau eliminand din reteta vreun ingredient.

Am folosit:

- 500 g naut fiert
- 1 cutie rosii decojite si taiate cubulete
- 1 lingura pasta de rosii
- 1 ceapa
- 1 lingura pasta de gogosar
- 1 lingurita praf curry
- 1 lingurita seminte de mustar
- 3 catei de usturoi
- sare, piper, foaie de dafin
- patrunjel verde
- 3 sau 4 linguri ulei de masline

Am pus nautul in apa de seara. A doua zi l-am pus la fiert impreuna cu sare, piper si o foaie de dafin. Pana cand acesta a fiert am pregatit "sosul" 

Intr-o cratita incinsa am pus uleiul si semintele de mustar. 


Dupa cateva secunde am adaugat ceapa tocata marunt. pasta de gogosar si o cescuta de apa


Cand ceapa a fost moale, am adaugat rosiile din conserva, pasta de rosii si curry


Am lasat sa fiarba aproximativ 10 minute si am adaugat boabele de naut


Am adus la punctul de fierbere totul si am adaugat cateii de usturoi tocati marunt


Peste aproximativ 3 minute - am adaugat si patrunjelul, am oprit focul, am pus capacul si gataaaaa :) 


Aceasta mancare se face foarte repede si  este  foarte consisntenta si parfumata.  













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu