25 ianuarie 2015

Napolitane umplute cu crema de caramele si ciocolata


Tot timpul am admirat napolitanele Dianei Kintsch.  Le-am facut si eu de cateva ori si pot spune ca sunt absolut grozave, dar niciodata nu am reusit sa le fac atat de aspectuoase ca ale ei. 

Am avut nevoie de:

- 4 foi mari de napolitana

Pentru crema de ciocolata:

- 250 g ciocolata
- 150 ml frisca lichida
- 50 g nuci macinate
- 50 g biscuiti macinati

Pentru crema de caramele: 

- 500 g caramele cu lapte
- 150 g frisca lichida sau lapte
- 100 g biscuiti macinati
- 100 g nuca macinata
- 125 g unt (margarina)

Am topit la foc mic ciocolata in frisca lichida, apoi am adaugat nuca si biscuitii. Am amestecat si incorporat bine. Cu aceasta crema am uns o foaie de napolinata. 





Am pus untul si frisca intr-o cratita si la foc mic am topit caramelele. Apoi am adaugat nuca si biscuitii macinati.



 Cu jumatate din crema am uns o foaie de napolitana. 


Peste aceasta foie am pus foaie unsa cu crema de ciocolata, iar apoi am pus cea de-a treia foaie. Am uns-o si pe aceasta cu cealalata jumatate de crema de caramele, a urmat cea de/a patra foie si gata :) 

Am acoperit prajitura cu un prosop curat (dupa indicatiile Dianei) si peste ea am pus un fund de lemn putin mai gros, care avea dimeniunea apropiata de cea a foilor de napolitana.

Am taiat-o a doua zi.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu