30 ianuarie 2015

Supa de gasca cu galuste de gris


Stiu ca poate parea foarte aiurea, dar eu cum prind o pasare de curte.... nu ma incumet sa fac altceva cu ea decat supa. Ne place supa si asa cum mai spunema pe undeva.... cea mai buna supa ii facuta cu carne de pasare crescuta in curte. Asadar, si gasculita a avut cam aceeasi soarta :) 

Trec peste faza in care eram pe punctul de a o ceda oricui numai sa scap de curatatul fulgilor :)

La fel ca si la supa de pui, cocos sau curcan, am fiert carnea impreuna cu legumele si sare. Am adunat mereu spuma formata in timpul fierberii, iar cand a fost carnea fiarta am scos-o si am strecurat supa in oala in care urma sa o definitivez cu galustele pregatite ca aici http://leniass.blogspot.ro/2015/01/supa-de-pui-cu-galuste-de-gris.html










Gustoasa, dar in topul preferintelor mele ramane supa de cocos cu taitei sau supa de pui



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu