28 februarie 2015

Alt fel de ardei iute la borcan


Sursa acestei retete este o vecina.... no, poate ca ea o are de pe internet sau de la bunica ei 

Am avut nevoie de:

- 500 g ardei iute
- 3 cepe (eu am pus ceapa rosie)
- 1 morcov
- 3 sau 4 legaturi leustean si/sau marar
- 1 lingura zahar
- 4 linguri sare de sac
- otet


 Am spalat si tocat ardeii.... i.am si curatat de seminte, dar fara sa insist in cel mai mic detaliu...

Am curatat si taiat fideluta ceapa, am curata si taiat rondele morcovul si am tocat leusteanul. In ultimul moment am renuntat la marar si bine am facut, dar data viitoare voi face cateva borcane si numai cu marar :)


Am adaugat sarea si zaharul...


Am amestecat bine...


Am pus in borcane, am indesat putin si am turnat otet cat a incaput astfel incat borcanul sa fie plin.



Se mai adauga otet daca este cazul si se pun capacele. GATA! Nu se sterilizeaza!

Parerea mea este ca sunt foarte, foarte buni si ca arata bine si sunt... "ALTFEL" :)



Cu o ciorba de oricare ar fi ea, dar mai ales cu o ciorba de fasole boabe - merg de mi-nu-ne :)




Nota personala:

- se poate adauga si fasole pastai, taiata bucati de cca 1 sau 2 cm.

Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu