13 februarie 2015

Cartofi cu crusta la cuptor



Multumesc Diana Kintsch pentru idee :) 
 Cartofii acestia sunt un pic "ruda" cu cartofii dauphnoise. Unii cu usturoi, altii fara usturoi..... si fiecare cu farmecul lor :) 

Am avut nevoie de:

- 1 kg de cartofi
- 4 oua
- 70 g cascaval
- 5 sau 6 linguri de smantana
- sare, piper
- patrunjel verde
- un cub mic de unt

Am fiert cartofii in coaja. I-am curatat apoi si i-am taiat rondele.

Am uns vasul rotund de yena cu bucatica de unt.

Am batut bine ouale cu sarea, piperul si cascavalul razuit. Am adaugat apoi si smantana si patrunjelul tocat.

In vasul uns cu unt am asezat rondele de cartofi alternand cu un strat din compozitia cu oua. Pentru ultimul strat am pastrat mai multa compozitie cu oua si cascaval.


Am introdus forma in cuptorul preincalzit si i-am copt pana s-au rumenit frumos pe deasupra, iar sosul s-a legat.


Am mancat cu gogosar murat.



Sunt la fel de buni si calzi si reci :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu