3 februarie 2015

Cartofi umpluti cu carne tocata




 Aceasta reteta am gasit-o pe un forum culinar si apartine lui Eataly.  Spune ca este o reteta ukrainiana.

Reteta spune simplu: "Cartofii curatati si scobiti se umplu cu carnea ca pentru chiftele. O ceapa taiata solzisori se caleste in unt, se stinge cu apa si se adauga 1 lingura de faina (eu am pus amidon). Se toarna peste cartofi si se pun la fiert. Se acopera oala cu capac."

EU am folosit:
- cartofi
- pulpa de porc tocata
- frunze de ceapa verde
- gogosar congelat
- 1 catel de usturoi
- patrunjel
- sare, piper

Pentru sos:
- unt
- 1 lingura faina
- ceapa - nu am pus pentru ca am uitat 

Am calit putin verdeturile (nu era necesar) + gogosarul si am adaugat carnea tocata. Am potrivit gustul de sare si piper.



Am curatat si "scobit" cartofii :) 


Am umplut cartofii cu carnea preparata ca mai sus.


I-am pus in cratita cu apa cam pana la jumatate. Am presarat si putina vegeta


Am facut sosul de faina si l-am turnat peste cartofi cand au fost de jumatate fierti.

Deliciosi, aspectuosi :) Atunci cand facem prea multa carne pentru chiftele sau sarmale.... este o buna idee :) 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu