3 februarie 2015

Fritatta cu cartofi si carnat

As clasifica reteta asta in categoria rapid si gustos :) 

Ingrediente:


- o ceapă tăiată mărunt

- o lingură de ulei
- 5 ouă bătute
- carnat cu sunca  in loc de şuncă
- 4 cartofi curăţaţi şi tăiaţi cubuleţe
- cascaval ras
- cateva masline 
- sare şi piper

Mod de preparare:

Am fiert cartofii taiati cuburi in apa cu sare. Cand au fost aproape fierti i-am scurs si i-am lasat sa se racoreasca putin. Intre timp, am calit  putin ceapa si carnatul. Am turnat cartofii peste, am amestecat bine si am pus totul in capacul vasului de yena.



Am adaugat ouale batute bine  cu sare si putin piper si cateva rondele de masline.

Am bagat vasul in cuptorul incins, iar cand oul a fost putin inchegat am presarat cascaval razuit din abundenta



Am mai introdus vasul la cuptor pana cand cascavalul s-a topit si s-a rumenit usor.


GATA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu