20 februarie 2015

Fursecuri cu gem


Folosesc uneori, aceasta compozitie si la tarta sau alta prajitura de acest gen.

Am avut nevoie de:

- 300 g faina
- 150 g unt moale
- 100 g zahar
- 1 lingurita praf de copt
- 1 pachetel zahar vanilat
- 1 ou

- gem (pentru umplut - eu am avut de rosii cu mere)
- zahar pudra

Este foarte, foarte simplu. Am amestecat foarte bine toate ingredietenle


Am impartit aluatul in doua, ca sa pot lucra mai bine cu el si am intins foaie subtire ajutata de hartie de copt


Si apoi am inceput sa ma joc :)






Am copt fursecurile in jur de 8 minute.


Acesta este gemul de rosii cu mere (home made)


Fursecurile acestea meritau niste poze mai frumoase.... 







Cu alta ocazie....


Alaturi de alte fursecuri







Sursa aici



Sanda, o prietena a mea si a blogului meu - a incercat aceste fursecuri si i-au iesit foarte bine. Drept dovada sta fotografia de mai jos.



6 comentarii:

  1. Am facut de curiozitate 1/2 de portie. Dupa mine, aluatul l-am intins pe masa destul de subtire, ca luat cu cutitul isi schimba forma, dar la copt au crescut, apoi si lipind cate 2 e cam gros fursecu. Dar bune. Am pus un gem mai ...naspa, de gutui cu nuci si de macese. (Ce aveam desfacut). Cand mai fac pun mai ...nobil. Aluatul mi-a placut mult cum s-a lucrat. Multumesc. Poza maine ca acuma , seara nu-mi iese. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aluatul este super. Eu sunt sigura ca-s foarte frumoase si mai ales ca-s foarte gustoase. Vei vedea ca maine vor fi si mai bune! Abia astept pozele. Te pup, Sanda!

      Ștergere
  2. Da, intr-adevar sunt minunate. Aceasta a fost proba, Regret ca nu am forma si de Mos Craciun. Nu ai? Nu stii unde se gaseste ? Voi face de Craciun cantitate dubla, ca am multe pachetele de facut si astea se tin. Multumesc de reteta. Imi place ca sunt simplu de facut, gustoase si...aratoase. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca forma cu Mos Craciun nu am vazut nicaieri... Eu cred ca sunt destul de sugestive cele cu braduti, stelute si eventual clopotei - daca ai. Si mai cred ca sunt foarte bine venite in orice forma le vei face :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina! Dupa cum ai vazut sunt minunate si se fac simplu de tot :)

      Ștergere