28 februarie 2015

Gogosari opariti (cu otet)


Sursa acestei retete este o verisoara si este luata prin telefon impreuna cu toate indicatiile 


Ma gandesc ca nu se intelege prea bine ce am scris eu acolo la repezeala si voi repeta :)

Am avut nevoie de:

- 5 kg de gogosari
- 1 litru otet
- 3 litri apa
- 1/2 kg zahar (eu am pus vreo 300 g)
- 40 g sare
- 4 buc aspirina (eu am pus doar doua)
- hrean, boabe de mustar, piper, foi dafin...

Am spalat, curatat si taiat gogosarii :)


Intr-o cratita am pus apa, otetul, zaharul, sarea si restul condimentelor. Am pus pe foc si cand a inceput sa fiarba am adaugat pe rand gogosarii.



I-am apasat usor cu o paleta, astfle incat sa fie toti cuprinsi de zeama si cand toti si-au schimbat culoarea - i-am scos :) si i-am lasat sa se racoreasca putin


 I-am asezat in borcane incercand sa las cat mai putine goluri si apoi am turnat peste ei zeama in care au fost opariti


Cand i-am asezat in borcane, am intercalat printre ei si bastonase de hrean

Am pus capacele si gata. Eu nu i-am mai pus in paturi....



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu