3 februarie 2015

Limba de porc cu sos de legume


Mancarea aceasta face parte tot din capitolul "Doar mie imi place" 

Am folosit:
- 2 bucati limba de porc
- 2 cepe medii
- 1 gogosar
- 2 rosii
- sare, piper, foaie de dafin
- 1 lingurita faina
- 1 lingurita rasa vegeta
- 2 catei de usturoi (facultativ)

Am inceput cu limba. Dupa ce am spalat-o bine, am oparit-o si am cutatat-o de pielita aceea alba… Apoi am pus-o la fiert in apa cu sare, cateva boabe de piper si o foaie de dafin. Cand a fost foarta, am lasat-o sa se raceasca si am taiat-o felii.


Intr-o cratita am calit 2 cepe medii. Am adaugat vegeta, piper si o foaie de dafin. Am adaugat jumatate de ceasca de apa si am lasat sa fiarba pana a scazut.



Am adaugat apoi felii de  de gogosari si rosii curatate de coaja, taiate cubulete. Am lasat sa fiarba pana cand a scazut zeama lasata de rosii.


Am adaugat si bucatile de limba si putin din apa in care a fiert.



La sfarsit am “dizolvat” o lingurita de faina intr-o ceasca de apa calduta si am turnat peste.


Am potrivit gustul de sare si gata. 






Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu