12 februarie 2015

Macrou "marinat"




Denumirea acestui preparat este improprie (dupa parerea mea), dar cu acest nume am preluat reteta de la prietena mea si cu acest nume o dau mai departe :) 

Reteta spune cam asa....

Am avut nevoie de:
- 2 kg de peste (eu folosesc tot timpul macrou)
- 250 ml ulei (nu pun niciodata mai mult de 200 ml)
- 150 ml otet
- 150 ml apa
- foi de dafin
- boabe de piper si sare


Am curatat si spalat foarte bine pestele, l-am taiat in doua si apoi l-am asezat frumos in tava rotunda de yena. Peste el am pus sarea, piperul, foile de dafin, apa, otetul si uleiul.


Am pus capacul si la foc extrem de mic (am pus si un gratar sub forma), dupa ceas, 2 ore si 30 de minute a fiert. Am avut grija sa fixez foarte bine capacul ca sa nu iasa prea mult abur.


La expirarea timpului, am oprit focul si am lasat sa se raceasca fara sa iau capacul.
Este foarte bun rece si poate fi servit ca aperitv, dar si ca fel principal



Varianta rapida a acestei retete poate fi gasita aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu