12 februarie 2015

Mancare de mazare cu cartofi si praz



Nimic mai simplu si mai rapid! Atat de gustos! :) 

Am folosit: 

- o ceapa de marime potrivita
- un morcov
- o lingura pasta de gogosar
- 1 lingura pasta de rosii
- 3 cartofi
- o cutie mare de mazare
- foaie de dafin, marar verde
- sare, piper, fulgi chilli (optional)
- 3 linguri ulei


Am curatat, spalat si tocat legumele. 
Am calit in putin ulei si apa ceapa, morcovul si pasta de ardei. Am adaugat sare si foaie de dafin.


Cand morcovul a fost aproape fiert/calit, am adaugat cartofii si prazul


Am adaugat apa fierbinte pana la nivelul cartofilor si am lasat sa fiarba aprox 10 - 12 minute


Mazarea am pus-o la sfarsit pentru ca ea nu a avut nevoie sa fie fiarta, dar am lasat-o si pe ea impreuna cu "suratele" ei vreo trei minute ca sa isi imprumute aromele ;) 


Tot acum am pus si pasta de rosii si am dres gustul de sare si piper.

In farfurie am presarat marar verde tocat si fulgi de chilli.
Mancare ii foarte buna si asa cu o muratura si atunci ii grozava in zilele de post, dar poate fi grozava si alaturi de o friptura. Eu am mancat cu ghebe murate. :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu