3 februarie 2015

Mancare de praz cu limba de vita


De data aceasta prazul s-a intovarasit cu limba de vita.

Principiul este acelasi ca la mancarea de praz cu piept de pui 
 doar ca a trebuit sa oparesc limba, sa o curat foarte bine de pielita aceea alba/cenusie si apoi sa o fierb. Am facut asta cu ajutorul oalei sub presiune.

Sunt putine ingrediente, si mancarea iese delicioasa

- praz
- limba de vita (sau de porc)
- ardei capia rosu
- suc de rosii (sau pasta)
- masline (umplute am avut eu)
3 sau 4 linguri de ulei
- sare si piper

Am calit prazul in ulei si putina apa (supa in care a fiert limba)


Am adaugat bucatile de limba curatate


Dupa ce gusturile s-au imprietenit cateva minute si prazul a fost moale, am adaugat suc de rosii


Inainte cu cateva minute de a opri focul am pus si o mana de masline, am potrivit gustul de sare si piper si gataaaa!!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu