3 februarie 2015

Mancare de praz cu piept de pui


Ai mei nu sunt fani praz, dar mie imi place mult si uneori mai fac acaeasta mancare foarte sanatoasa :) 

Nu am cantitati, doar tehnica de lucru 

Am avut nevoie de: 
- praz (3 fire)
- piept de pui
- ardei tocat congelat (sau necongelat... sau pasta de ardei)
- masline
- bulion (home made)
- sare, piper
- putin ulei

Pentru inceput am spalat si tocat prazul bucatele mai maricele.


Apoi intr-o cratita am calit putin pieptul de pui in putin ulei.


Am adaugat apoi prazul, ardeiul tocat congelat, putina sare, piper


Am pus si o ceasca de apa. Am lasat sa fiarba incet, iar cand apa a scazut am adaugat bulionul (dupa gust) si maslinele


Am mai lasat totul la fiert aprox 15 minute ca sa se imprieteneasca gusturile :) am potrivit gustul de sare si piper si gata. Este posibil sa nu mai trebuiasca sare daca maslinele sunt sarate.

Iese ceva delicios (dupa gustul meu), plin de vitamine si fibre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu