3 februarie 2015

Poienita cu ciuperci


Am facut acest aperitiv, dupa ce am mancat la cineva... mai exact la nepoata mea, Ioana :)   
Mi-am dat seama cam despre ce este vorba, dar  o cautare cu nasu Gogu... face minuni. Cum nici de data aceasta nu m-am putut hotara la o reteta anume, am facut o combinatie din ce am citit prin mai multe locuri... deci sursa exacta...  Gogu :)  

Am folosit:
- un piept mare de pui
- 4 cartofi
- 3 morcovi mari
- mazare (eu am avut congelata)
- 5 oua
- frunte de patrunjel
- frunze de ceapa verde
- ciuperci
- maioneza
- sare, piper

Pentru marinat ciupercile:
- 3 catei de usturoi
- 2 foi de dafin
- boabe de mustar
- sare
- 80 ml otet
- 80 ml ulei



Am facut o marinata din toate ingredientele pentru marinata. Am pus ciupercile si din momentul in care au inceput sa fiarba.... le-am lasat 5 minute, apoi le-am scurs si le-am lasat sa se raceasca.

Am dat pe razatoare ouale, cartofii si morcovii (fierti)




Am facut maioneza, am tocat pieptul de pui.
Am amestecat pieptul de pui cu oul razuit si cu o parte din maioneza, sare si piper.


In forma de yena am pus folie alimentara si apoi ciupercile aranjate cu atentie si cateva rondele de morcovi sub forma de floare. Printre ciuperci am pus patrunjel tocat si frunzele de ceapa verde, avand grija ca spatiul liber sa fie cat mai bine ocupat :) 


A urmat stratul de cartofi - bine presat si apoi uns cu o lingura sau doua de maioneza...


... mazarea.... si peste mazare amestecul din carne oua si maioneza 


A venit si randul morcovilor...


Am ambalat totul frumos in folia alimentara si am pus la rece pana a doua zi cand cu mare grija, am rasturnat poienita :) 




Dupa ce am luat folia.... trebuie sa recunosc ca a aratat foarte imbietor :) 


Cu putin retus :) 






Chiar daca poza cu sectiunea nu este grozava, preparatul a fost foarte gustos :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu