23 februarie 2015

Prajitura cu ciocolata, bile din branza si nuca de cocos


  Sursa aceste retete este aici

Pentru bilutele de branza şi cocos am avut nevoie de:

- 250 g brânză de vacă
- 50 g nucă de cocos
- 50 g zahăr
- 2 gălbenuşuri
- 2 linguri rase de amidon
                                                           
Pentru blatul de ciocolata:

- 4 oua
- 50 g zahar
- 50 g ciocolata topită
- 2 linguri făina
- 2 linguri amidon
- 3 linguri rase de cacao
- un praf de sare
- ½ linguriţă praf de copt

Pentru glazura de ciocolata:

- 100 g ciocolata amaruie
- 25 ml frisca lichida

Prima data am facut bilele de branza si cocos.  Am amestecat toate ingredientele bine si am format bilute de marimea unei nuci.
Le-am aseazat in tava tapetata cu hartie de copt (a mea este patrata cu pereti detasabili - cam 24 cm) la distanta aproximativ egala. Pana cand m-am ocupat de blat, le-am pus la rece.


Am dat drumul la cuptor si apoi am inceput sa fac blatul.

Am separat ouale. Am batut foarte bine albusurile cu praful de sare, apoi am adaugat treptat galbenusurile, ciocolata topita, faina, amidonul si praful de copt.

Am turnat blatul peste bilele de cocos incercand sa le acopar cat mai bine. Am constata ca o tava putin mai mica ar fi fost mai potrivita :)


Am copt aprox 20 - 25 minute. Testul scobitorii este sfant :)



Am lasat-o sa se raceasca putin si apoi am rasturnat-o si am scos hartia de copt.


Am topit ciocolata in frisca lichida la baie de abur pana cand s-a omogenizat complet si apoi am turnat-o peste prajitura si am presarat fulgi de cocos


Sectiunea "face toti banii" 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu