22 februarie 2015

Prajitura cu crema mascarpone si banane


Diana  Kintsch este "vinovata" pentru aceasta prajitura. De cum am vazut-o - nu i-am rezistat si in cel mai scurt timp "m-am dotat" cu cele necesare :) 

Pentru blat am avut nevoie de:

- 5 oua
- 150 g zahar
- 7 linguri faina
- 5 linguri ulei
- 1 praf de copt
- 3 sau 4 linguri de cacao
100 g  nuci taiate marunt sau macinate (eu nu am pus)

Crema:

250 g mascarpone (eu am folosit branza Pilos de la Lid'l)
- 1 pachet de unt
- 4 sau 5 linguri zahar pudra
- 3 banane tari

Glazura:

- 150 g ciocolata
- 50 ml frisca lichida


Pentru blat - am separat albusurile de galbenusuri. Am mixat bine albusurile cu zahar pana cand spuma a fost foarte densa si zaharul a fost topit complet. Am adaugat pe rand uleiul si galbenusurile. Cand toate au fost omogenizate bine, am adaugat faina (cernuta) amestecata cu praful de copt si cacao amestecand usor cu spatula de jos in sus.
Am turnat compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si am copt blatul.
Cand a fost rece l-am taiat in doua.



Pentru crema - am mixat bine untul, am adaugat branza si zaharul pudra
Aceasta este crema pe care am folosit-o eu


Am uns una dintre cele doua jumatati de blat cu jumatate din crema, am pus blatul al doilea si peste el restul de crema.



Peste al doilea strat de crema am pus felii de banana - una langa alta



Pentru glazura - am topit ciocolata la microunde si cand a fost topita am adaugat smantana de frisca pe rand amestecat pana cand a fost incorporata in ciocolata si apoi am intins-o peste banane. Am presarat fulgi de cocos si gataaaa :) 


Buna rau! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu