20 februarie 2015

Prajitura cu lapte si piscoturi



 A trecut ceva timp de cand am primit  de la Anka, laptele evaporat si mi-am zis ca ar fi cazul sa-l folosesc. Nu prea am stiut ce sa fac cu el si am cautat reteta pe care Anka a facut-o candva. Mi-a ramas in minte poza.... era ceva cu biscuiti si bobite de rodie.... parca. Am gasit (http://www.dulciurifeldefel.ro/prajitura-cu-lapte-si-biscuiti/), m-am documentat si am trecut la treaba, incantata si de faptul ca am ramas la capitolul "Dulciuri la rece". Una dintre micile probleme a fost ca nu am avut biscuiti prin casa, dar am avut piscoturi. In plus, nu am stiut sa apreciez prea bine marimea tavii in care sa fac. Trebuia o tava mai mica. Asta nu a schimbat insa gustul preparatului :) 

Reteta spune asa:

- 400 g lapte condensat (eu am avut 350 g)
- 350 ml lapte evaporat (eu am avut 380)
- 100 ml lapte
- sucul de la o lamaie
- 250 g biscuiti de calitate (eu am pus vreo 18 piscoturi)

Reteta mai spune ca laptele evaporat se poate inlocui cu frisca lichida :)

Aceasta-i marfa mea :) + laptele 3.5% grasime


Asa arata laptele evaporat


Am amestecat cele trei feluri de lapte impreuna cu sucul de lamaie. Dupa ce am amestecca putin, a inceput sa se ingroase, dar consistenta a ramas lichida :)


Intr-o o tava (prea mare) am asezat bucatile de piscoturi si apoi am turnat compozitia de lapte



HOP! Mi-am dat seama ca am uitat sa pun visinile.... asa mi-a venit dintr-o data si acum nu-mi pare rau :)


Dupa aprox 3 ore arata asa :)


A doua zi, piscoturile au fost insiropate perfect si prajitura super buna. Rece, dulce, acrisoara, moale 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu