22 februarie 2015

Prajitura cu nuca si glazura de ciocolata



Sursa acestei prajituri este blogul Cerrei

Nu ma apuc sa o laud, dar stiu sigur ca iubitorii de ciocolata ar fi incantati sa guste macar o bucatica 

Am avut nevoie de:

- 200 g nuci macinate
- 150 ml ulei
- 100 g fructoza
- 3 oua intregi
- 60 g ciocolata mnim 74% cacao tocata marunt
- 200 ml kefir (eu am folosit iaurt)
- 70 g faina integrala de grau
- 70 g tarate de ovaz rasnite
- 1 plic bicarbonat de amoniu

Pentru glazura:

- 100 g ciocolata minim 74% cacao
- 200 ml smantana pentru frisca

Am mixat ouale intregi cu fructoza. Am adaugat apoi iaurtul si uleiul. Dupa ce s-au omogenizat bine am adaugat nuca macinata, faina obtinuta din taratea de ovaz, faina integrala, ciocolata maruntita si bicarbonatul de amoniu.


Am turnat totul in tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptor pentru aprox. 30 de minute (dupa cuptorul meu), dar cel mai bine se face testul cu scobitoarea :)



Cand a fost rece am taiat-o patratele :)


Si am turnat peste ea glazura de ciocolata pe care am obtinut-o topind ciocolata in smantana pentru frica. Am lasat sa se racoreasca putin si apoi am turnat cu lingura peste bucatile de prajitura. Am ornat cu fulgi de migdale :)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu