23 februarie 2015

Prajitura rasturnata cu ananas


Nu fac foarte des aceasta prajitura si nu stiu de ce... are mare trecere de fiecare data si imi iese foarte bine

Reteta este inspirata de aici

Am avut nevoie de:

- o cutie conserva ananas rondele
- 3 ouă
- 200 g unt (tăiat cubuleţe, la temperatura camerei)
- 200 g făină
- 180 g zahăr, plus 4 linguri
- 1 plic praf de copt (10 grame)
- 1 plic de zahăr vanilat
- coaja de la o lămâie
- 1 vârf de cuţit de sare
- 2 linguri gem de caise (eu nu am mai uns-o cu gem)

Am pregatit tava cu hartie de copt, iar peste ea am turnat 4 linguri de zahar


Peste zahar am aranjat frumos rondelele de ananas.


Am mixat untul cu cele  180 grame de zahăr şi zaharul vanilinat pana cand untul s-a transformat in spuma, iar apoi am incorporat treptat ouale.


Apoi, cu telul am incorporat faina, praful de copt si coaja de lamaie


"Aluatul" trebuie sa arate cam asa :)


L-am turnat peste "aranjamentul" din ananas.


 Am nivelat cat de bine m-am priceput


Am bagat totul la cuptor pentru aprox 25 - 30 de minute la cuptorul meu
Dupa ce s-a copt, si s-a racit putin... am intepat blatul in mai multe locuri cu o scobitoare si am turnat siropul de la compot.... nu chiar tot.... 


Am lasat prajitura sa se insiropeze putin apoi am scos inelul tavii si am rasturnat-o pe un platou 


La prima strigare a disparut o bucata destul de generoasa... :) 


Apoi feliile au tot disparut.... iar cand am strans masa... ne-am tot mirat cine a putut manca atat de mult  :-D 

Dar am putut face si o mica sedinta foto....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu