20 februarie 2015

Prajitura turnata cu branza si stafide


Simplu, simplu, simplu.... bun, bun, bun !!!!

Am avut nevoie de:

- 3 oua
- 13 lg zahar (240 g)
- 13 lg ulei (125 ml)
- 13 lg lapte (125 ml)
- 16 lg faina (240 g)
- 1 plic praf de copt
- 1 praf sare  si esenta vanilie (facultativ)

Umplutura de branza: 

- 500-600 g branza de vaca
- 100 g stafide
- 2 oua
- esenta si zahar vanilat
- 3 linguri gris
- 50 g unt topit
- 1 budinca vanilie
- 3 linguri zahar

Am mixat ouale cu zaharul si sarea pana cand si-au dublat volumul, apoi am adaugat uleiul in fir subtire. Am continuat apoi cu laptele...


A urmat faina amestecata cu praful de copt


Am omogenizat bine si am turnat jumatate din compozitie in tava tapetata cu hartie de copt. Am bagat tava la cuptor si am lasat-o pana cand blatul s-a intarit putin. Atunci, am scos si am pus peste el umplutura
  
Am turnat si cealalta jumatate de compozitie si am bagat-o la cuptor pana cand s-a rumenit frumos




Rece, am portionat-o si a fost delicioasa






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu