20 februarie 2015

Prajitura turnata cu branza si stafide - varianta 2


Prajitura asta turnata a devenit preferata casei.... Nu am facut poze de cate ori am facut-o

Reteta mea ii luata de pe net... nu mai stiu de pe unde... si ii asa:

- 2 oua intregi
- 9 linguri ulei
- 9 linguri lapte
- 9 linguri zahar
- 12 linguri faina
- praf de copt

Crema:

- 500 g branza de vaci
- 4 linguri de gris
- 4 oua
- 5 linguri de zahar
- stafide
- vanilie

Am mixat ouale cu zaharul, apoi am adaugat uleiul si am continuat mixarea pana cand acesta s-a incorporat complet.
Am amestecat praful de copt cu faina si am adaugat faina in compozitia initiala alternand cu laptele. A rezultat un "aluat" care curge, un pic mai gros ca cel de clatite :)

In tava tapetata cu hartie de copt am pus aproximativ jumatate din compozitie si am pus-o la copt pentru aprox 10 minute. Am scos tava din cuptor si am adaugat peste "foaia" semicopata crema (am mixat toate ingredientele), iar deasupra am turnat cealalata compozitie de "aluat"


Am mai copt aprox 15 minute (la cuptorul meu), dar testul cu scobitoarea ii cel mai bun :)


Delicioasa!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu