20 februarie 2015

Prajitura turnata cu mere


Reteta este la fel ca cea de la "Prajitura turnata cu branza si stafide" si este cel putin la fel de gustoasa 

Am avut nevoie de:

- 2 oua intregi
- 9 linguri ulei
- 9 linguri lapte
- 9 linguri zahar
- 12 linguri faina
- praf de copt

Crema:

- mere curatate de coaja, rase si fripte
- zahar dupa gust
- scortisoara
- 2 sau 3 linguri de gris

Am mixat ouale cu zaharul, apoi am adaugat uleiul si am continuat mixarea pana cand acesta s-a incorporat complet.
Am amestecat praful de copt cu faina si am adaugat faina in compozitia initiala alternand cu laptele. A rezultat un "aluat" care curge, un pic mai gros ca cel de clatite

In tava tapetata cu hartie de copt am pus aproximativ jumatate din compozitie si am pus-o la copt pentru aprox 10 minute. Am scos tava din cuptor si am adaugat merele peste "foaia" semicoapta, iar deasupra am turnat cealalata compozitie de "aluat"

Prima data ma ocup de mere :)


Apoi "aluatul" ... jumatate copt + mere...



Am mai tinut prajitura in cuptor aprox 20 de minute


 Inca nu stim care-i mai buna.... cea cu branza sau aceasta... Mmmmm!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu