25 februarie 2015

Rulada de biscuiti cu crema de cocos

  
O reteta rapida, gustoasa, aratoasa :) 

Am avut nevoie de:

- 500 g biscuiti (eu am folosit Ulker fara cacao)
- 400 ml lapte
- 2 sau 3 linguri de cacao
- 1 esenta de rom

Pentru crema am folosit:

- 200 g unt la temperatura camerei
- 100 g nuca de cocos
- 10 linguri de zahar pudra
- 2 pliculete zahar vanilinat

Am facut biscuitii "praf" la robot, am adaugat cacao si laptele.


Am amestecat bine...


Am pregatit crema.... adica am mixat untul cu zaharul si zaharul vanilinat pana acesta s-a facut ca o... spuma..., iar apoi am adaugat nuca de cocos


A rezultat asta....


Am impartit in doua atat compozitia de biscuiti cat si crema.
Folosind folie alimentara am intins cat am putut de uniform atat ca grosime cat si ca forma compozitia de biscuiti...


Peste foaia de biscuiti am pus jumatate din crema si cu ajutorul foliei am rulat cat am putut de strans


Au rezultat aceste rulade, care par cam micute dar nu este chiar asa.... :)


Dupa vreo 3 ore am taiat una din ele.... Cealalta, taiata dupa 2 zile arata mai bine, dar nu am mai facut poze :)




Alte rulade executate cu aceeasi reteta:











2 comentarii: