26 februarie 2015

Salata de ceapa cu chiftele si maioneza


Nu stiu de ce fac atat de rar aceasta salata... dar este printre preferate :) 
 Reteta si principiul de lucru le stiu de la o prietena a carui sot este din Bucovina.... Nu stiu daca este cu specific din acea zona, dar ea a mancat pentru prima data acolo.

Am avut nevoie de:

- ceapa
- chiftele
- maioneza
- otet, sare, piper boabe, foaie de dafin

Am inceput prin a taia ceapa solzisori 



Intr/o oala, am pus la fiert apa cu otet (dupa gust, dar sa fie un pic mai mult otet decat normal), boabele de piper, foaia de dafin si sarea


Cand a inceput sa fiarba, am pus ceapa si am lasat/o sa dea cateva clocote (pana cand se face putin moale - flexibila). Apoi am strecurat/o si am pus/o la racit 


Am pregatit carnea pentru chiftele (eu am avut amestec)


Am prajit chiftelele


Am facut o maioneza (in functie de cata ceapa si chiftele sunt) in care am pus smantana
Cand toate au fost reci, le/am pus impreuna cu maioneza si am amesecat cu grija.




Am potrivit gustul de sare si gataaaaa!




Varianta "originala", preluata de la prietena mea era ca sa frec ceapa taiata solzisori cu sare si otet in maini.... am facut cu alte ocazii si asa si este foarte buna, dar mult mai greu de digerat :) De aceea am ales aceasta varianta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu