3 februarie 2015

Supa de rosii cu galuste de gris


Am facut aceasta minunata supa si abia astept vara ca sa o fac din rosii proaspete

Am folosit:

- ceapa rosie
- 1 ardei gras
- radacina de telina
- 2 morcovi
- suc de rosii
- frunze de patrunjel
- sare
- vegeta home
- 2 sau 3 linguri de ulei

Pentru galuste:
- 2 oua
- gris

Cum am facut eu....

Am pus legumele da fiarba... ardei, telina, ceapa, morcov


Cand au fost fierte le-am scos si am pus sucul de rosii, uleiul, sare si piper si ceva vegeta home made :) 

 


Am facut apoi galustele din 2 oua si grisul aferent (galustele le-am facut ca aici http://leniass.blogspot.ro/2015/01/supa-de-pui-cu-galuste-de-gris.html) ... le-am pus sa fiarba in supa de rosii


Dupa ce au fiert  le-am servit presarate cu multa verdeata :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu