3 februarie 2015

Tocanita din carne de vitel

 

 Aceasta nu este o reteta anume. Este tocanita pe care o fac eu... asa cum o stiu eu.

Am folosit:
- carne macra de vitel
- 4 cepe mari
- ardei rosu tocat si congelat
- 3 catei de usturoi
- pastrunjel (congelat)
- ulei, sare, piper, foaie de dafin
- aprox 50 ml suc de rosii

Am avut carne macra de vitel, pe care am taiat-o cuburi


Am pus-o la calit in ulei si apoi am adaugat putina apa. Cand apa a scazut am adaugat 4 cepe mai mari, ardei tocat de la congelator si o cana de apa. Am lasat sa fiarba la foc mic....




Cand carnea a fost fiarta bine de tot, ceapa si ardeiul transformate intr-un sos, am mai adaugat bulionul (facultativ), usturoiul tocat fin si patrunjelul


Poza ii "aburita", dar va asigur ca paleta coloristica era foarte imbietoare :)


S-a mancat cu mare pofta alaturi de piure de cartofi. Nici aici... pozele nu sunt artistice (ba dimpotriva :) ).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu