23 februarie 2015

Triunghiuri cu nuca de cocos si ciocolata


Cand am vazut aceasta prajitura aici http://lillyinthekitchen.blogspot.ro/2011/04/triunghiuri-cu-cocos-si-ciocolata.html, mi-am dat seama ca trebuie sa-i acord pe lista un loc foarte in fata :)

Am avut nevoie de:

- 100 g ciocolata amaruie minim 50% cacao
- 3 oua
- 160 g zahar 
- 60 g unt topit
- 225 g nuca de cocos 
- 100 g cirese, visine (facultativ)

Am topit ciocolata pe baie de abur si apoi am turnat-o in tava de yena tapetata cu hartie de copt. Trebuie lucrat repejor pentru ca ciocolata de intareste destul de repede. Am pus apoi la racit.


Am batut ouale cu zaharul pana cand si-au dublat volumul, am adaugat untul topit si nuca de cocos. La sfarsit am adaugat visinele bine scurse (eu am avut din compot)


Compozitia rezultata am turnat/o peste ciocolata racita


Am nivelat cat am putut de bine


Am bagat totul la cuptor pentru aprox 15 - 17 minute


Am lasat-o sa se raceasca de tot in bucatarie si apoi am pus-o in frigider.
Trebuie ca atunci cand o tai sa fie ciocolata intarita. Altfel... se pierde pe hartia de copt si isi pierde aspectul :)


Prajitura asta merita niste poze mai frumoase... 



 Ciocolata, nuca de cocos din belsug... ciocolata.... suna tare bine, nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu