25 februarie 2015

Waffe cu vanilie


Pentru aceste waffe m-am inspirat de pe blogul Laurei Adamache

Am avut nevoie de: 

400 g faina
330 g lapte
2 oua
80 g zahar
100 g unt
1 plic praf de copt
2 plicuri zahar vanilat
1 varf cutit sare

Prima data am pus untul intr-o craticioara si l-am topit la foc mic, iar apoi l-am lasat sa se raceasca.
Intr-un vas am spart ouale, le-am batut putin cu telul si am adaugat peste ele tot laptele.
Am adaugat faina cernuta si amestecata cu praful de copt si un varf de cutit de sare.
Am amestecat bine si apoi am adaugat zaharul si zaharul vanilinat amestecand continuu.
La sfarsit, am adaugat untul rece dar inca lichid si l-am inglobat in aluat.
La final, aluatul  va avea o consistenta mai solida. Laura spunea sa nu incercam sa mai adaugam lapte pentru ca nu vor creste cum trebuie si nu vor mai fi pufoase. Am respectat instructiunile. 

Am incins aparatul de waffe, am uns ambele placi si am inceput sa coc… a durat cam mult fata de cat ma asteptam eu…  dar a meritat.
 


Incet, incet - au inceput sa se adune ...







4 comentarii:

  1. Mmmm bune bune! Am notat si varianta asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. se mananca simple ori putem adauga niste inghetata ,putina frisca si ceva topping de cioco ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Se mananca simple, ori cu putina inghetata, putina frisca si ceva toping de cioco. :)))))

      Ștergere