17 martie 2015

Cartofi picanti de post


Poate parea banal, dar cartofii acestia sunt un pic ALTFEL si sunt grozav de buni.

Am folosit:  

- 5 cartofi de marime potrivita
- 2 cepe mari
- 2 linguri de ulei de masline aromatizat cu peperoncino
- 4 linguri sos de rosii cu plante aromatice
- jumatate de legatura de marar
- fulgi chilli
- sare, piper
- germeni de praz si germeni de ridichi

Am curatat, spalat si tocat ceapa (nu foarte fin).
Am sotat-o in cele doua linguri de ulei de masline aromatizat plus 3 linguri de apa fierbinte. Am adaugat sare si piper.


Cand ceapa a fost facuta am adaugat sosul de rosii.


Dupa alte cateva clocote am adaugat si mararul tocat


Am pus capacul pana cand am scurs cartofii pe care intre timp i-am fiert cubulete.

Am adaugat cartofii fierbinti.


Am alaturat niste germeni de praz si ridiche.
Am presarat si fulgi chilli...

Foarte, foarte bun!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu