9 martie 2015

Cotlet de miel cu sos


Pentru aceasta mancarica absolut delicioasa am folosit bucati de carne de la ciorba de miel cu legume si orez. Punga de carne a fost destul de maricica si daca o lasam pe toata in ciorba ar fi fost cam multa.

Am folosit:
- carne fiarta in apa cu sare
- o ceapa media alba si o ceapa medie rosie
- o lingura pasta de gogosar
- tije de telina (dupa gust)
- o conserva de rosii
- 5 catei de usturoi
- patrunjel
- sare si piper
- 3 linguri de ulei
- aproximativ jumatate de cana din supa in care a fiert carnea

Am calit/fiert ceapa cu pasta de gogosar si tijele de telina. Am adaugat mereu cate un pic de apa fierbinte pana cand au fost facute. Am adaugat apoi rosiile din conserva, jumatate de cana din supa in care a fiert si piper.


Dupa ce s-au imprietenit timp de 10 minute, am bagat blenderul verticat in cateva puncte, dar pentru a lega mai bine sosul.

Am adaugat si carnea si apoi usturoiul zdrobit si tocat.


peste alte cinci minute de "socializare" am potrivit gustul de sare si piper si am oprit focul. Am pus capacul si am lasat mancarica sa se "odihneasca" putin.

Eu am mancat cu paine din faina integrala si maia. In farfurie am mai adaugat un catel de usturoi proaspat tocat si patrunjel. Mmmmm!!! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu