2 martie 2015

Dulceata de ardei iute - varianta 1


 Cautand.... nici nu mai stiu ce... am dat peste aceasta "dulceata". Mi-a starnit interesul si m-am documentat mai temeinic. In cele din urma am trecut la executarea ei in felul urmator.

Am avut nevoie de:

- 500 g ardei iute rosu si putin verde
- 500 g zahar
- 500 ml otet de vin

Am curatat ardei de cotor si seminte. De data aceasta nu am folosit manusi pentru acesta operatiune, dar nu mai recomand nimanui sa faca la fel ca mine. In urmatoarele zile, m-au usturat mainile de parca as fi fost arsa :-)


 Intr-o cratita antiaderenta am pus zaharul si otetul.


Le-am lasat sa fiarba pana cand s-a legat un sirop... Aici am verificat :)


Intre timp am tocat ardeii...


Cand siropul a fost gata i-am adaugat in sirop si am lasat sa fiarba impreuna..... aprox. 30 minute...


La final arata asa :)


Am pus in borcane mici si gata :)



Este super alaturi de fripturi, pe pizza si chiar in sosuri calde. 


Ca observatie pot spune ca data viitoare voi toca ardeii mult mai fin....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu