3 martie 2015

Dulceata de rosii

  

Nu pretind ca am pus coada la pruna si nu pretind ca eu am inventat gemul acesta.... 
Voi spune  ce am folosit si cum am facut eu.

Am avut nevoie de:

- 3 kg rosii bine copate
- 1 kg zahar
- 2 lamai mai mititele
- 1 lingurita rasa pudra de scortisoara
- 1/2 lingurita de ghimbir pudra

Iata materia prima :) , rosii super bune, de gradina


Am spalat, curatat si taiat rosiile 


 Am trecut rosiile prin masina care separa semintele si pielitele


Am fiert sucul obtinut pana cand a scazut cam la jumatate.


Am adaugat zaharul, coaja de lamaie, sucul de lamaie, scortisoara si praful de ghimbir.


Am mai fiert totul la foc mic aprox o ora... pana s-a format un sos gros


Am pus in borcane, iar dupa ce le-am pus capacele, le-am pus cateva minute pe capac.... iar apoi in paturi pana a doua zi.




Se face foarte simplu. Vasi a zis ca anul acesta trebuie sa fac 30 de borcane.
  Deci... trebuie sa mai fac cateva sarje  ...



Si iata ca am respectat dorinta copilului


Am avut 5 kg de rosii si eu am luat in calcul ca fiind o portie si jumatate....
Ingredientele sunt aceleasi... tehnica de lucru este la fel ca cea explicata mai sus :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu