30 martie 2015

Mamaliga trasa la tigaie cu praz


Am tot auzit de mancarica aceasta, dar niciodata nu am putut sa-mi inchipui ca ar fi atat de gustoasa.
Bine... in varianta in care am auzit eu de ea... era mamaliga trasa la tigaie cu ceapa verde prajita, dar eu am facut-o cu praz... fratele mai mare al cepei :) 

Am avut nevoie de: 

- un fir mare de praz
- 2 linguri de ulei aromatizat cu peperoncino
- sare, piper
- cateva frunze de ceapa verde
- fulgi chilli (suplimentar - daca mai este cazul)

Am pregatit mamaliga ca aici. Am turnat-o  uniform intr- tava de inox si am lasat-o sa se raceasca.


Intre timp am curatat, spalat si tocat bucati mai mari firul de praz


Am pus intr-o cratita 2 linguri de ulei de masline aromatizat cu peperoncino si am tras putin bucatile de praz. 


Ca sa fie mai moi, am adauta o cescuta de apa calda. Tot acum am adaugat sare si piper.


Cand a scazut apasi prazul a fost moale, l-am scos intr-un bol 


In tigaie am pus bucatile de mamaliga (intre timp s-a racit si am taiat-o bucati)



Cand mamaliga a inceput sa prinda crusta am adaugat-o peste prazul din bol. Am amestecat usor si am presarat frunze de capa verde si suplimentar fulgi chilli.

Mai buna decat s-ar putea crede!!! :) 



Eu sunt fan mancaruri picante, dar nu este obligatoriu ca uleiul sa fie aromatizat cu peperoncino si nici suplimentul de fulgi chilli :) 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu