2 martie 2015

Merisoare - in trei feluri

  

In premiera am cumparat merisoare. Am tot auzit de ele, dar nu m-am invrednicit niciodata sa cumpar :)

Am avut doar 2 kg, pentru ca.... mi s-a parut cam mare pretul... 10 lei/kg. Acum... parerile sunt impratite - unii zic ca nu-s scumpe... alti ca da... 

Am curatat merisoarele si le-am spalat in mai multe ape. A fost sfarsitul sezonului si am avut multe stricate sau pus si simplu stafidite...
  
Am ales din ele pe cele mai frumoase, le-am pus pe servetel absorbant. Eu am vrut sa pastrez cateva frunzulite :)


...si apoi le-am pus intr-o punguta la congelator.... voi vedea la iarna ce "inspiratiune" voi avea cu ele :)


Am pus in 3 borcane de 0.700 ml si peste ele am pus apa plata.  Trebuia sa pun apa de izvor. Eu nu m-am dus in padure dupa apa de izvor :) si nici fantana nu am prin apropiere...



Iar intr-un borcan am pus cu zahar - un rand, un rad...



Am pus capacele la borcane si directia camara.... nu sterilizat, nu nimic. Voi vedea la anul de care voi mai face. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu