8 martie 2015

Pasta de gogosar pentru iarna


  Anul acesta am hotarat sa fac aceasta pasta. Eu folosesc iarna destul de mult si desi ii cu salicil... am decis ca nu ma intereseaza prea tare - pana la urma toata lumea mai bea din cand in cand cate o aspirina, nu?

Deci a fost foarte simplu! 

Am spalat si curatat de cotoare si seminte gogosarii


 I-am tocat prin masina de carne


Cand i-am terminat de tocat am adaugat aproximativ 1 lingurita de salicil (nu cu varf)


Am amestecat bine si am pus in borcane




Am pus capacele si am sterilizat borcanele o ora din momentul in care au inceput sa bolboroseasca. Le-am lasat sa se raceasca in cratita in care am facut sterilizarea.

 Desi in poza se vede putin altfel... culoarea a ramas aceeasi si sunt foarte incantata de rezultat.


5 comentarii:

  1. de cand caut reteta de pasta de gogosari . :) si uite ca insfarsit am gasit . Musai sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa incerci - ii foarte practica si se face foarte, foarte usor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Am obisnuit sa folosesc acest salicil (doar la unele retete) - care este substanta activa din aspirina (eu asa stiu...)

      Ștergere