11 martie 2015

Salata de cartofi cu usturoi - de post



Ador salata orientala, mai ales daca este "imbunatatita" cu masline, felii de ardei, patrunjel....

Salata aceasta este "sora occidentala" - asa imi place sa-i zic...

Am folosit: 

- 4 cartofi potriviti
- 3 catei de usturoi
- masline negre
- sare
- fulgi chilli
- germeni de ridichi
- ulei de masline

Pentru salata: 

- salata verde
- ceapa verde
- otet
- ulei de masline
- sare

Am curatat cartofii si i-am pus la fiert in apa cu sare. 

Pana cand acestia au fiert, am pregatit salata amestecat toate ingredientele - se intelege ca am curatat si spalat salata si ceapa.

Am curatat, zdrobit si tocat usturoiul si patrunjelul.


Cand cartofii au fierti, i-am scurs si direct in oala in care au fiert, am adaugat repede usturoiul si ulei de masline. Am amestecat, am adaugat patrunjelul si apoi am pus capacul. Am lasat ca aromele sa se zbata cateva minute sub capac.
Inainte de a pune in farfurie am adaugat si masline negre si am potrivit gustul de sare.
Am pregatit un "pat" de salata pe o farfurie care sa poate cuprinde o portie generoasa de cartofi.
Am presarat fulgi chilli si germeni de ridiche rosie.

A iesit ceva.... neasteptat de bun!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu