5 aprilie 2015

Cartofi rantaliti



Am avut nevoie de: 

- 6 cartofi potriviti
- 1 ceapa mare
- 4 linguri de ulei
- 2 linguri masline feliate
- 1 lingurita boia dulce (sau iute - dupa preferinte)
- frunze de patrunjel 
- sare

Am curatat cartofii. I-am spalat si i-am taiat cubulete. I-am pus la fiert in apa cu sare.
In acest timp am curatat ceapa si am tocat-o.
Am sotat-o in cele 4 linguri de ulei si putina apa. Cand ceapa a devenit translucida, am luat cratita de pe foc si am adaugat boiaua.

Am scurs carofii si fierbinti i-am rasturnat peste ceapa. Am adaugat maslinele felii si am amestecat usor. Am presarat frunze de patrunjel tocat si un plus de boia.

Este o mancare de post - foarte usor de facut, rapida si gustoasa, Am mancat cu o felie de paine cu maia si faina de secara  plus muraturi. 

Bun, bun!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu