6 aprilie 2015

Mancare de linte rosie


Am gatit destul de rar linte sau naut. Dar am hotarat sa le introduc mai des in meniu pentru ca mancaruile sunt absolut delicioase si ne dau multa energie :) 

Am folosit: 

- 1 cana linte rosie
- 6 catei de usturoi
2 cepe nu prea mari
- 1 foaie de dafin
- 2 crengute de cimbru uscat
- 1 lingurita chimen
- 1 bucatica ghimbir (aprox 1.5 cm)
- 1 lingura pasta de ardei
- 3 linguri ulei
- sare, piper
- frunze patrunjel

Am inceput prin a spala lintea si a o pune la inmuiat pentru minim 4 ore. Trebuie pusa 
intr-un vas incapator pentru ca ea isi dubleaza volumul. La mine a stat de seara pana dimineata.


A doua zi am scurs-o si am pus-o la fiert in apa cu putina sare, 2 catei de usturoi taiati felii, o foaie de dafin si crengutele de cimbru



A fiert neasteptat de repede. 
Intre timp am curatat ceapa, ghimbirul si cei 4 catei de usturoi ramasi.

Am adaugat chimenul si pasta de ardei si le-am sotata pe toate in cele 3 linguri de ulei si putina apa.


Cand lintea a fost fiarta au fost gata si legumele. Le-am adaugat in cratita in care a fiert lintea. Am scos foaia de dafin si crengutele de cimbru.


Am potrivit gustul de sare si piper si gata mancarea :) 

In farfurie am presarat patrunjel tocat.

Am mancat cu paine neframantata din faina integrala de grau si masline si salata de salata, plus ardei iute :) 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu