8 aprilie 2015

Sos picant de rosii - pentru friptura

  

Cu aceasta reteta, raspund provocarii lansate de Sun Food Fructe si Legume.  Ma inscriu alaturi de Daiana Vereb si ....

Pentru acest sos am folosit: 

 - 1 conserva rosii cuburi de la Sun Food
- 2 ardei capia copti (de la congelator)
- 2 catei de usturoi
- 1 ardei iute
- o lingura de frunze de telina (de la congelator)
- sare, piper

Am decongelat ardeii, am pasat rosiile cuburi din conserva.

Am pus intr-o cratita antiaderenta sucul/pasta obtinuta din pasarea rosiilor. Am fiert pana cand a inceput sa se ingroasa binisor.

Am pus in vasul robotului de bucatarie ardeii copti impreuna cu ardeiul iute curatat de seminte, cateii de usturoi si frunzele de telina.
A rezultat o pasta tare draga sufletului meu :) 

Am adaugat pasta de ardei in sucul de rosii, am lasat sa fiarba aproximativ 15 minute din momentul in care a inceput sa clocoteasca (la foc mic). In acest timp am amestecat aproape continuu. 

Am potrivit apoi gustul de sare si am adaugat si putin piper proaspat rasnit.
Mmmm!!!! Bun, bun!

Sosul se pastreaza foarte bine in frigider timp de aproximativ o saptamana cu conditia ca recipientul in care este pus sa fie inchis ermetic.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu