6 aprilie 2015

Supa de conopida




Este o ciorba gustoasa, putin altfel si potrivita pentru zile de post

Am folosit:

-1 conopidă mică 
- 3 cartofi
- 1 ceapă mică 
- 1/2 ardei rosu
-1 lingură ulei
- 1 linguriţă pătrunjel tocat
- 2 linguri de orez 
- 1 litru de apă sau supă
- sare, piper negru 
- chimen, nucşoară

Am curatat, spalat si tocat ceapa si ardeiul.

Impreuna cu lingura de ulei, putina apa, sare, piper si chimen - am sostat legumele de mai sus.
Cand acestea au fost dustuite bine am adaugat orezul spalat in mai multe ape


Separat am fiert timp de 10 minute in apa cu putina sare -  conopida rupta bucatele si cartofii taiati cubulete

Dupa expirarea celor 10 minute am adaugat legumele si orezul peste conopida si cartofi. Am mai adaugat putina apa, am potrivit gustul de sare si le-am fiert impreuna pana cand orezul "a inflorit"

Inainte cu cateva minute de a opri focul am adaugat un praf de nucsoara, si patrunjel verde tocat


Poate parea o supa saracacioasa si anosta, dar condimentele ii dau o savoare la care nici nu va ganditi :) 

Desigur, la mine, nu poate lipsi ardeiul iute :) si painea cu secara






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu