15 mai 2015

Ciorba de gaina cu legume si zeama de varza


Proverbele si zicatorile sunt izvor de intelepciune si adevar.
Cine a zis: "Gaina batrana face zeama buna" - a avut mare, mare dreptate!!!

Gaina mea a fost cu adevarat gaina batrana.... zicea tata ca a uitat de cand ii prin ograda :))))))
Cert este ca am fiert-o ora si jumatate in oala sub presiune. Dar ce a iesit? O nebunie!!!

Am folosit: 

- spate si aripi de gaina
- o felie telina
- 1 ceapa potrivita
- 1 morcov
- 1 lingura pasta de ardei
- 2 cartofi de marime potrivita
- un pumn fasole pastai (congelata)
- 2 linguri de mazare (congelata)
- 1 pahar zeama de varza (aprox 200 ml)
- sare
- patrunjel verde

Am curatat, spalat si tocat morcovul, ceapa si telina



Am pus carnea la fiert in oala sub presiune. In apa am pus doar sare.
Dupa o ora de fiert, am verificat si am ajuns la concluzia ca este nefiarta. Am mai lasat-o sa fiarba 30 de minute.  

Apoi am scos-o din oala si am strecurat supa in oala in care urma sa o finalizez.


Supa de supa!!!



Am adaugat legumele tocate si am pus iar totul la fiert.




Inainte cu 10 minute de a fi gata de fiert am adaugat pastaii de fasole, mazarea si cartofii.

Cand au fost toate fierte am adaugat zeama de varza (nu am fiert-o inainte) strecurata.


Au mai fiert impreuna aprox 5 minute si gata. Am gustat si nu a fost nevoie sa adaug sare.
In farfurie am presarat patrunjel tocat, dar la fel de bine merge si leusteanul :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu